Być jak Sandy Olsson x Grease

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam musicale, zarówno amerykańskie jak również produkcji Bollywood. Oczywiście nie ma jak stare musicale. Grease to jeden z najlepszych. amerykański film fabularny z 1978 roku w reżyserii Randala Kleisera, zrealizowany według musicalu scenicznego o tym samym tytule. Film doczekał się sequela Grease 2. Historia dziewczyny, Sandy (Olivia Newton-John), która przyjeżdża z rodzinnej Australii do Stanów Zjednoczonych, by być świadkiem przemian kulturowych. Okazuje się, że do jej nowej szkoły uczęszcza Danny (John Travolta), wakacyjna miłość. Chłopak jednak nie jest ideałem, za jakiego miała go Sandy!
W ścieżce dźwiękowej filmu widzowie słyszą bardzo znane piosenki (You are the one that I wantSummer nightsWe go together), jak i wiele innych.
Kto oglądał?? 
images Sony Alpha 35 Agata Badora | Postproduction by Bambi


Jumpsuit Femme LUXE
Heels Zara
Belt Gucci
Bag Guess
Jewelry Guess
Watch Lorus 

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Masz bardzo zgrabną...pupę w tym kombinezonie! :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim... relacja z Preikestolen.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji. :) Film świetny, oglądałam 2 razy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam ten film. Oglądałam go milion razy😀zawsze z chęcią do niego wracam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wygląda ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me