Biały Kamień x Lidl Podróże

Jak zapewne mogliście zaobserwować na moim INSTAGRAMIE (@bambi_boho) razem z Lidl Polska wybraliśmy się na krótką wycieczkę po Polsce. Od września Lidl Polska w swojej ofercie ma również podróże. Te małe i te duże #Lidl-Podroze.pl
Razem z czternastoosobową grupą wybraliśmy się w zielony zakątek Polski do Hotelu Biały Kamień znajdujący się w Świeradów Zdrój. Cieszę się, że to właśnie ja mogłam być jedną z tych osób. 
Przygoda zaczęła się w piątek, gdzie w pendolino poznałam połowę uczestniczek oraz osoby odpowiedzialne za ten wypad Sonię & Kamilę z #teamlidl
 Wszystko było zapięte na ostatni guzik. Pierwsza klasa oraz lunchbox'y, które na Nas czekały podczas podróży. Wszystkie znalazłyśmy wspólny temat do rozmów. We Wrocławiu dołączyło do Nas kilka osób i ruszyliśmy dalej na wycieczkę busem podziwiając "Polską Złotą Jesień". Hotel spełniał wszystkie moje oczekiwania. Wielki pokój z widokiem na góry Izerskie oraz łazienka na wysokim poziomie. Oczywiście nie zabrakło paczki ze słodyczami, która umiliła mi czas podczas wieczór i porannych kaw. Chętnie zapraszam Was na stronę hotelu aby zapoznać się z ofertą. Wieczorem czekała Nas uroczysta kolacja zapoznawcza, gdzie szef kuchni rozpieszczał Nasze podniebienia swoimi daniami. Wtedy poznaliśmy wszystkich uczestników wycieczki.  Rozmowy trwały do późnej nocy, a wino Nam się nie kończyło.
Poznałam wielu wspaniałych ludzi w tym Adriana z bloga Modefriends z którym postawiliśmy na wspólną sesję fotograficzną! 
I tak właśnie minął Nam pierwszy dzień wycieczki. O kolejnych dniach będziecie mogli poczytać niedługo. Między innymi zabiegi Spa, wycieczki krajoznawcze oraz warsztaty kulinarne z szefem kuchni. Jest tyle zdjęć, że nie jestem w stanie wstawić ich w jednym poście. Mam nadzieję, że wszystkie będą was zachwycać! 

images Me | Lidl Polska | Modefriends

Dress Bee Collection
Heels H&M 
Scarf Burberry
Coat Dot. by K
Jewelery ByDziubeka

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. Super :) Nie wiedziałam. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że zachwycona jesteś wycieczką, kolega fotogeniczny, musiało być bardzo fajnie.
    Świetnie byłaś ubrana, bardzo kobieco i w ogóle ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Sylwio bardzo piękne zdięcia. Masz super stylówe. Nie mogę się doczekać nowych postów. Pozdrawiam AB

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne miejsce i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne miejsce, a zdjęcia również niesamowite, mają to coś w sobie i bardzo mi się podoba:)

    obserwuję, https://sandziv.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne miejsce i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma jak takie wycieczki- uwielbiam podróże :-) Zdjęcia przepiekne

    OdpowiedzUsuń
  8. Wycieczka super,właśnie takie mi się podobają. Piękna ta nasza Polska,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna wycieczka, ładne krajobrazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super, piękne widoki a wy wyglądacie rewelacyjnie! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tych podróżach, ale nie sądziłam że ktoś kiedyś gdzieś pojedzie i w ogóle :P Super zdjęcia i miejsce ♥

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me