Loccitane podróż, która zaczyna się w Prowansji & Masło Shea

Cudowny składnik natury Masło Shea to wyjątkowy składnik kosmetyków marki L'Occitane. Kobiety z Afryki Subsaharyjskiej używają go od wieków, aby odżywiać oraz chronić swoją skórę i włosy. Międzynarodowy sukces produktów L'Occitane jest udziałem tysięcy kobiet z Burkina Faso zaangażowanych w rozwój zrównoważonego, opartego na sprawiedliwym handlu łańcucha dostaw masła shea. Tak się właśnie składa, że jestem z niewielu osób, które mogą przetestować te cudowne kosmetyki i podzielić się z Wami moimi odczuciami. 

SILNIE NAWILŻAJĄCY PEELING Z MASŁEM SHEA, 200ML
119 zł
Doskonałe połączenie kremowej konsystencji i drobno zmielonych orzechów drzewa Masłosza. Silnie nawilżający peeling do ciała delikatnie usuwa martwe komórki, jednocześnie chroniąc skórę przed wysuszeniem. W skład produktu wchodzi masło shea 10%, olej migdałowy oraz morelowy. Peeling stosuję zawsze 2 razy w tygodniu, podczas kąpieli. Zapach idealnie stworzony  dla mnie a działania zauważyłam w ostatnich dniach. Moja skóra zostaje delikatnie złuszczona, jednocześnie peeling nie wysusza jej i odpowiednio chroni mój płaszcz hydrolipidowy. Po jego stosowaniu moja skóra stała się bardzo miękka i nawilżona, a martwe komórki zostały usunięte.  Olej z pestek moreli wykazuje bardzo szeroki potencjał właściwości zdrowotnych i pielęgnacyjnych. Jest szczególnie ceniony za pomoc dla skóry: nawilżanie, odżywianie, łatwe wchłanianie oraz odpowiednie złuszczanie skóry. 

ULTRALEKKI KREM DO CIAŁA MASŁO SHEA, 200 ML
139zł
Drzewa masłosza są nieodzowną częścią krajobrazu Burkina Faso, gdzie wiejące przez sawannę gorące wiatry niosą piasek i pył. By chronić skórę przed tak ciężkimi warunkami, kobiety od pokoleń stosują masło shea. W tradycyjny sposób zbierają orzechy i wytwarzają z nich masło shea.
Ultralekki krem do ciała Masło Shea to połączenie odżywczych właściwości balsamu z lekkością pianki, stworzone by chronić i nawilżyć skórę do 24 godzin. 
Jego lekka niczym powietrze formuła zawierająca 5% masła shea przyjemnie wchłania się w skórę, zapewniając jej komfort i elastyczność.
Krem do ciała stosuję ponad 2 tygodnie. Już po pierwszym tygodniu stosowania zauważyłam znaczną różnicę. Moja skóra stała się gładka i mniej przesuszona. Krem nakładam zawsze wieczorem na oczyszczoną i wysuszoną skórę.  Jeko lekka konsystencja przypominająca chmurkę, rozprowadza się bardzo szybko. Zapach kremu jest tak przyjemny, że mogłabym go używać kilka razy w ciągu dnia, lecz wieczorne nawilżenie wystarcza na 24h. 
Images Sony Alpha 35 | Postproduction by Bambi

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale chętnie bym wypróbowała na moją suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie moja półka cenowa ;) Ale Twoje zdjęcia są tak piękne, że chętnie bym tych produktów spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja mega profesjonalne zdjęcia <3 super. To masełko mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje zdjęcia idealnie nadają się na reklamę tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe zdjęcia :D Dobrze ujęte

    OdpowiedzUsuń
  7. Loccitane ma produkty które pachną bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, super kosmetyki i przepiękne zdjęcia! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna recenzja, super zdjęcia! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki z masłem shea, nawet moja wybredna cera bardzo lubi ten składnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sylwio uwielbiam ich kosmetyki ... Między innymi dlatego że przepięknie pachną i wiem że za jakość się płaci ...tylko właśnie ta cena . Zdjęcia piękne i bardzo zmysłowe.Beassina

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me