Girl Gang #letsdenim

 Pamiętacie kolekcję #LETSDENIM, którą już tutaj prezentowałam -Zajrzyj tutaj
Tym razem prezentuję sportową kurtkę z bawełnianymi rękawami prosto od Lidl Polska x Heidi Klum. Świetnie sprawdza się na chłodniejsze spacery i nie tylko! Nie zawsze jestem #bohogirl. Czasami lubię ubrać się w wygodne jeansy, bluzę i luzackie buty. 
W mojej szafie znajduje się spora kolekcja bluz zarówno z printami, jak również gładkie. Wygodne, funkcjonalne, świetnie wpisują się w trendy casual i sportswear! Idealne na spacer w chłodniejsze dni, jak także na intensywne treningi sportowe, jogging, na wyjście do szkoły lub ze znajomymi. Bardzo przydatne, wygodne, funkcjonalne i uniwersalne. Sprawdzają się świetnie w każdych okolicznościach i podczas niemal każdej pogodę.

A u Was jaki styl panuje?
images Sony Alpha 35 Agata Badora | Postproduction by Bambi

Total look New Yorker 
Jacket Lidl Polska x Heidi Klum 

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. Ładna bluza ;)
    Fajnie się prezentujesz :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, dla mnie właśnie spodnie bardzo się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne spodnie. Wygladasz cudnie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, szacun za to wlezienie na ogrodzenie :D ja bym nie dała rady :D

    spodnie super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba - na wczesną wiosnę jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw na luzie a sportowo,uwielbiam w nim wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  7. I like your jacket very much, and you look so divine. Great style.
    I just discover your blog and start following you #370 on GFC and on Instagram. hope you follow me back on same.Please let me know on my blog in comment.See you soon.
    Happy week end.
    My New Post | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  8. w Lidlu często można dorwać coś fajnego, szkoda tylko że jest takie obłożenie klientami i ciężko o swój rozmiar. U mnie dominuje elegancja. Uwielbiam sukienki, luźny styl dominuje wtedy kiedy czeka mnie jakaś wycieczka, podróż lub wybieram się zmęczyć na siłownie :D Urzekła mnie ta bluza z myszką miki, mam do niej jakąś słabość haha :)

    Pozdrawiam, dziękuje za odwiedziny:
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyglądasz:) super spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is a cool outfit Sylvia. Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspirujesz mnie bo ja się nie znam na modzie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio bardzo lubię takie luźne stylizacje! Twoja jest świetna ;) Akcent z myszką mini jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka super ta kurtka, muszę baczniej przyglądać się Lidlowi, tu są małe, może dlatego zawsze się spóźniam, bo jak jestem to nigdy nie ma...bardzo mi się podoba twój dzisiejszy wygląd, bo polubiłam się od nowa z bluzami i wygodą, twoja zachwyca, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post dear ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie się prezentujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny look. Zadziorny, ale też wygodny i w świetnej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me