BOHEMIAN PANTS


Znów powracają frędzle, pióra i motyw zwierzęcy!
Szerokie, dzwonowate spodnie stają mi się coraz bliższe, 
dlatego chcę Wam pokazać jak w łatwy i prosty sposób mozna je połaczyć.
Spodnie maja już kilka dobrych lat, 
lecz zaczynają swój debiut na blogu!
Mam nadzieję, że look przypadł Wam do gustu
tak samo jak mnie.
Pamiętam jak motyw geparda,
kojarzył mi się z tandetą.
Teraz już wiem, że jak dobrze dobierze się detale,
wychodzi dobry boho look.

//
B.



Kimono H&M
Belt nn
Jewelry Apart | Zara
Pants Oodji
Shoes Zara

CONVERSATION

43 komentarze:

  1. Super, podoba mi się! Pozdrawiam :*
    U mnie nowy pościak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz fenomenalnie, jak z lookbooka
    świetna stylizacja, bardzo trendowa
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to usłyszeć. Dziękuuję za ciepłe słowa!

      Usuń
  3. Liczne ciocie Dobra Rada twierdzą, że jak luźny dół, to góra absolutnie - ja te porady mam w nosie, ja kocham luźności.
    I na dole i na górze.
    więc takie fajne, niebanalne połączenie bardzo mi się podoba!
    Fajnie wyglądasz - to jest zestaw boho bardzo inny od tych dookoła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar jak to sama powiedziałaś muszę wychodzić poza plan innych! Nazwa bloga zoobowiązuje :D

      Usuń
  4. fajny strój, zwłaszcza bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, ja tam widzę cudną górę, bluzkę, narzutkę, czy zwał jak zwał, ale cudna! I chociaż ma frędzle (wiem, wiem, to atut, ale mnie jeszcze nie przekonały) to z chęcią bym taką przygarnęła :)) Sylwia kolejny raz wyglądasz zjawiskowo, tak cudownie pozujesz, z taką lekością... kruchością nawet :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. frędzle mi już towarzyszą od 5 lat, więc to nie jest moja historia od tego lata!

      Usuń
  6. Jestem po prostu zakochana w tej bluzce !! Jest mega!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Twój Top jest rewelacyjny!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie super outfit i ciekawe zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny etniczny zestaw :). Spodnie dobrze zskonserwowane, bo jak nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, jakby Cię spotkała na ulicy chyba bym zdarła to kimono z Ciebie ;) Jest boskie! Dokładnie podobne odczucia miałam kiedyś co do panterki ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku wyglądasz wspaniale!!! <3 to białe kimono jest genialne, a spodnie? huhu cudo!!!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie uwielbiam, wyglądasz w nich naprawdę świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja, caość robi fenomenalne wrażenie. Zazdroszczę bluzki...:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za frędzlami ale ta wersja przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze nie wiem co napisać...wyglądasz przepięknie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne jest to kimono, a zestawienie to prawdziwy majstersztyk

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, bardzo pasuje ci zarówno taki styl jak i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby dużo się dzieje ale wszystko razem tworzy super zestaw! Rewelacja :)
    http://meggnow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To własnie jest zabawa bohemią. Pełen przepych tworzący dzieło sztuki!

      Usuń
  19. Świetna jest ta stylizacja - bardzo nietuzinkowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale fajne spodnie !!! <3 świetnie wyglądasz, pasuje do Cb taki styl <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten styl jest mi bliski od 5 lat! On kocha mnie a ja go!

      Usuń
  21. Wyglądasz świetnie , super stylizacja ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna, oryginalna stylizacja!!! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę panterkę i już kocham :D Jest mega, jak zawsze! :) I tak ładnie wyeksponowane, zgrabne plecy... Pięknie! :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni ją kochają drudzy nienawidzą! Ja jestem z tych kochających!

      Usuń
  24. nie znosze panterki, ale ten look jest naprawdę cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ drapieżnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam, Monika + Obserwuje :)
    Zapraszam na naszego bloga, którego prowadzę wraz z chłopakiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne kimono , ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze jestem pod wrażeniem, bo mało kto potrafi fajnie i bez kiczu nosić wszelkie cętki, pantery itp. Fantastyczny look, brawo :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me