BLACK GLADIATORS'15 ♡


Zaczęłam urlop już pełną parą. 
Brakowało mi wolnego czasu i chwili relaksu dla siebie.
 Dokładnie za tydzień będę pakować się i siedzieć na walizkach, gdyż wylatuję na długo oczekiwane wakacje. 
Mam nadzieję, że pakowanie pójdzie mi szybko i z głową. 
W walizce znajdą się ubrania, które wykorzystam na pewno i zaprezentuje na blogu.
Co to za wyjazd bez zdjęć na blog?! 
Pamiętam, że czasami brało się wszystko co wejdzie do walizki 
i przejeżdżały się w dwie strony.

Piękne plenery i ciekawe budownictwo znajduje się na północnej części Cypru. 
To właśnie tam będziemy wypoczywać z MiTT ostatni tydzień sierpnia. 
Fotorelacja na bierząco na pewno będzie na ig oraz fb to zachęcam do zaglądania i obserwowania profili. 

P.S Mam nadzieję, że tym co zagladają częściej podoba się nowy wygląd bloga?
Czy bardziej pasował Wam stary?


//
B.






Shorts Kookai
Top Zara
Gladiators Zara
Kimono nn
Jewelry Apart | Dresslink
Watch TopSecret

CONVERSATION

50 komentarze:

  1. Sylwia - w kwestii wyglądu i było i jest dobrze!
    Szablon wygląda bardzo ładnie :)

    Wiem, że ten Wasz urlop coraz bliżej - trzymam więc kciuki, żeby udało się popełnić Wam duuuuużo zdjęć!

    Zestaw jest bardzo fajny - te frędzle, ten zamsz... wszystko tu do siebie pasuje i bardzo spójnie wygląda.
    Jest tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawie skomponowany zestaw! i jakie nogi :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Geeeenialna stylziacja! <3
    I te koronkowe kimono, bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląd bloga odświeżony, na plus. Cypr piękny, więc zdjęć narobicie na rok do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu u Ciebie pięknie naturalnie i delikatnie :)
    chociaż gladiatorki wyglądają dosyć drapieżnie w tym połączeniu niesamowicie złagodniały :)
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kimono i gladiatorki jak dla mnie rewelacyjne! Świetna stylizacja. My tu będziemy w deszczu pewnie skąpani po fali upałów, a Wy będziecie się smażyć ;) Super udanych wakacji :)
    Blog wygląda dobrze, ale poprzednia wersja jakoś bardziej mi się podobała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne polaczenie Bardzo mi Sie podoba! a wyglad bloga na plus!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy moge zerwac z Ciebie top i szorty? Bosko wygladasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny look, to już wiesz! Szablon bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalnie!
    Pozdrawiam, Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko połączone zgodnie z najnowszymi trendami! Frędzelki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo profesjonalnie u ciebie, wszystko takie wysublimowane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląd bloga bardzo ciekawy i przejrzysty, a to chyba najwazniejsze !!! A Twoja dzisiejsza propozycja z czarnymi gladiatorkami po prostu rewelacyjna! Styl boho jest genialny, bo daje tyle możliwości. Zaglądam tu jakiś czas i jestem pod wrazeniem Twojej kreatywności! Ten zestaw jest świetny, a Ty wyglądasz pięknie :)) i cudne zdjęcia.

    Miłego dnia :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapomniałam dodać - udanego urlopu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka piękna bluzka.. naszyjnik.. buty! wow zachwycam się:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne połączenie :) Zarówno szorty jak i buty chętnie zobaczyłabym we własnej szafie :)
    Życzę cudownego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fredzle i gladiatorki -> mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja :) szorty i buty naj ! :) w sumie...wszystko mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tu pierwszy raz. Zostaję dla przyciagającego spojrzenia, pięknych oczu i takiej urody <3.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Twój styl:) piękny zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja ! Mam nadzieję że jeszcze w tym roku wybiorę się na Cypr także czekam na relacje z tego cudownego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawa stylizacja i świetne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega charakternie!

    Buziaki , Kuba

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zestaw i świetne zdjęcia! :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne połączenie! Widziałam podobną spodniczke i bardzo żałuję że jej nie kupiłam, bo na tobie wygląda świetne! 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie wyglądasz, jestem zachwycona! :) Najbardziej wpadły mi w oko te szorty, mniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. PIĘKNE BUTY, ŚWIETNY LOOOK :)

    OdpowiedzUsuń
  29. idealnie :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny zestaw! a te gladiatorki i spodnie z chęcią bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam Twój styl! kocham nietypowe buty <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem jaki był poprzedni wygląd bloga, ale ten mi się bardzo podoba ;). Świetnie wyglądasz, a buty i szorty są me-ga!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja inna niż wszystkie:) wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja:) Rewelacyjnie wyglądasz:) życzę miłego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  35. Pasuje Ci taką stylizacja,bardzo mi się podoba :)
    I życzę udaaaaanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się ten zestaw, pasuje do Twojej osoby. Pozdrawiam, całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja, udanego wypoczynku :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna stylizacja ;) bardzo mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  41. Gladiatorki uwielbiam <3
    A szablon bloga równie ładny jak poprzedni ;) Przejrzysty i czytelny- najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  42. bluzka i naszyjnik przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Urzekła mnie ta stylizacja, ale co tu dużo mówić - to przede wszystkim zasługa wspaniałych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wow! co za styl :-) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me