GYPSY LOOK BY BABY V


Nigdy nie byłam tak zachwycona sesją Vanessy,
jak tym razem.
Zaplanowany każdy szczegół, detal.
Sesja ukazuje trendy tego lata.
Gladiatorki, długie sukienki, wielka biżuteria i pióra.
Boho zaczęło królować na wybiegach i ulicach na całym świecie.
W tej sesji jest klimat, 
który mnie przyciąga i zachwyca z każdym zdjęciem.
Tipi stało się detalem,
 który towarzyszy przy sesjach boho.
Sama zastanawiam się nad zrobieniem takiego dzieła w ogrodzie.
Uwielbiam takie różne urozmaicenia,
które nadawają charakteru i nietuzinkowego wyglądu.

Natura jest najczęstrzym motywem towarzyszącym przy takich sesjach!
Dzikość i naturalność idealnie podkreślają ten styl.










CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Wspaniała sesja! <3 Boho coraz mocniej kradnie moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite stylizacji !
    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ona jest:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, to ona? Nie poznałabym jej..
    NajczęstSZym :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, sesja niesamowita i mega zmysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam coś z tego na jej Instagramie! Vanessa jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow świetna sesja! :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku jej nie poznałam, ale stwierdzam, że wygląda wspaniale! Jej uroda bardzo pasuje do takiego stylu.

    Nominowałam Cię do LBA, więcej szczegółów u mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me