MY ♦ TIPI



Tym razem zostawiam Was ze zdjęciami. 
Boho zaczyna żyć razem ze mną na każdym kroku!
Mając swój ogród staram go urozmaicać, 
a jednocześnie szukam ciekawego tła do zdjęć.
Urlop daje mi szansę na majsterkowanie 
i tworzenie tym razem mojego ogrodowego tipi.
Mieszkając poza miastem,
staram się pokazać,
że blog to pasja i każdy plener jest dobry do zdjęć.

Mały łapacz snów pochodzi z bohobox'a który stworzyła firma 
A SIO HAND MADE, 
duży to pamiątka z wakacji, 
natomiast opaska zrobiona przeze mnie.
Wystarczą skórzane rzemyki, stare koraliki i nitka.
Pióra zebrałam bedąc u dziadków od kur!
Mała rzecz a cieszy!
Może zacznę sprzedawać takie cuda. 
Ktoś chętny?!


fot. Sony Alfa  (my sis)

Skirt DKNY Jeans
Blouse nn
Boots H&M
Jewelry ByDziubeka

CONVERSATION

42 komentarze:

  1. żeby wymajsterkować coś tak fajnego, to trzeba mieć do tego talent - więc gratuluję Ci talentu, Sylwia :)
    piękny ten Twój bajkowy boho zakątek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ klimat stworzyłaś! Naprawdę pięknie masz w tym ogrodzie. I do tego własnoręcznie takie cudo "wybudowałaś" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne haftowane pokrowce na poduszeczki, nawet łapacz snów jest! Bluzka jest tak piękna i delikatna jak Ty :) Niesamowity pomysł na zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyszły Ci te ozdoby, dobry pomysł żeby zacząć robić takie rzeczy i sprzedawać!
    stylizacja w Twoim klimacie, piękna biel, koronki, całą Ty. u mnie maxi spódnica z koronki, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia a Ty wyglądasz bosko:) świetne tipi:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Pomysł i wykonanie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie to wygląda, ma klimat! ♥

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi sie taki kącik : ) chyba sama pomysle zeby taki zrobic w ogrodzie.. ale szkoda ze juz robi sie coraz zimniej i nie wpadlam wczesniej na to :D bo widzialam ze w pokojach robia takie a w ogrodzie tez fajny pomysl !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kącik jest cudowny *.* Po za tym cudowne zdjęcia, wyglądasz świetnie i buciki cudne !

    OdpowiedzUsuń
  10. jak pięknie i świetny klimat <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie to wszystko wymyśliłaś i zrobiłaś! :) zdjęcia są bardzo klimatyczne, po prostu urocze! no i wigwam pierwsza klasa! a ogród jak z bajki! udanego urlopu! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod mega wrażeniem. Boho pełną parą. Gratuluję pomysłu i wykonania! Wyglądasz prześliczne. Wiesz co, łapacze snów z wewnętrznych przekonań niestety odpadają, ale gdybyś zaczęła robić inne rzeczy z biżuterii to ja ba pewno jestem w kolejce po zamówienie! :) Udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale genialny pomysł na sesję! Gratuluję pomysłu :) no i oczywiście efekt genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne tipi, jesteś mega pomysłowa! Wspaniała sesja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały pomysł! Sesja wyszła bardzo ciekawie, a Ty genialnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie jestem po obiadku, już widzę tylko na jedno oko, bo morfeusz bierze mnie w ramiona, patrzę jeszcze resztkami sił maślanym wzrokiem na to cudne tipi, i czuję, że odpływam;)
    takiego tipi nie mam, ale hamak wabi niczym fatamorgna.. mam nadzieję, że dam radę do niego dojść ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia, mega mi się podoba pomysł. Oby tak dalej <3
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcie, genialne zaaranżowane miejsce sesji, jestem pod ogromnym wrażeniem. Wow!

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomysł i zdjęcia. piękna całość ! :)
    http://otherfriendsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie Ci wyszło to tipi tak samo jak cała stylizacja :-) Do Ciebie taki klimat boho wyjątkowo pasuje choć przyznaję, że ja też go lubię :-) Koronkowa bluzka i botki są cudne :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudowna sceneria i ten klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. musiałaś się napracować :) .. uwielbiam łapacze snów. Zdecydowanie mój klimat

    OdpowiedzUsuń
  25. Tipi jest wspaniałe, a Ty na tych zdjęciach wyglądasz naprawdę przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm od czego by tu zacząć:) Po pierwsze zdjęcia jak i pomysł na nie jest rewelacyjny!! Stylizacja bardzo do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. kochana gratuluję talentu i kreatywności! w tej bieli rzuciły mi się w oczy Twoje botki - są piękne, szukam podobnych ;-)
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. masz śliczne oczy :)
    poza tym sesja jest bardzo fajna. pasowałaby nawet do jakiegoś czasopisma!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow!! Uwielbiam taki boho styl ;) świetne!
    Indian girl <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sesja, opaska wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me