NEW BLUE HAIR ⚡


Wiem, że dużo osób pytało jak, co i gdzie?
Więc staram Wam się pokazać, 
że fajnie nie znaczy drogo.
Piankę zakupiłam spontanicznie a efekt piorunujący. 
Dostaniecie ją w każdej drogerii i markecie
TRENDY COLOR by VENITA.


Na początek zrobiłam test od spodu włosów, 
który wytrwał ponad 3 tygodnie i był dalej!
Mam nadzieję, że efekt fajnie się komponuje na urlopie,
który jutro się właśnie kończy i wracam do Polski.
Stwierdziłam, że turkus idealnie będzie komponował się z otoczeniem i polażami.


CONVERSATION

36 komentarze:

  1. Bo Venita w ogóle fajne kosmetyki robi ;)
    ja moje włosy od wieeeelu już lat farbuję farbą Venity właśnie - sporadycznie zamieniałam ją na inne, ale ta trzyma się najdłużej w takim odcieniu, jakiego pożądam i najmniej niszczy włosy :)

    a ten pomysł na niebieskie podfarbowanie, to powtórzę się - świetny!
    Tobie to naprawdę niesamowicie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo Marr. Bede sie zastanawiać nad innymi kolorami

      Usuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia i super stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, są piękne!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważny kolorek, a zdjęcia bardzo klimatyczne ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda z kolorkiem Twoich oczu. Jjek, kocham te włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super klimatyczna sesja i włosy w modnym kolorze jak najbardziej na miejscu w tej stylizacji! :)

    P.S. W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje do Ciebie ten kolor i wyglądasz w tych włosach fantastycznie :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Szkoda, ze to efekt krótkotrwały ❤️

      Usuń
  8. Super wyglądasz, odważna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosko! <3 W sam raz na lato (którego jeszcze troszkę zostało) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne zdjęcia! A włosy ekstra, mój ulubiony kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor, piękne zdjęciaa <33

    martinistylelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo łładnie! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chcę takie włosy!!! Może się pokusze o taki eksperyment kiedy dostanę urlop :) Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Ktoś kto robi Ci zdjęcia wyciąga z Ciebie magię! Piekne masz piegi, ja sama posiadam, ale u siebie nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Włosy sa świetne!

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej piance. A szkoda bo efekt naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz świetnie! podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow to co masz na włosach to coś pięknego, podziwiam :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super efekt wyszedł na twoich włosach, świetny produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie na każdych innych blond tez tak wyjdzie 😍

      Usuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me