KIERUNEK ... ! Wroclove


Red Hot Chili Peppers - By The Way


Muszę Wam się przyznać bez bicia, 
że to była moja pierwsza wyprawa do Wrocławia!
Zapewne nie ostatnia, gdyż wielu znajomych tam mieszka, 
z którymi mam świetny kontakt!
Miasto ma swój urok i liczne zakamarki, 
w które człowiek aż ma ochotę wejść i zobaczyć co się czai za rogiem.
Akurat trafiłyśmy z Moda i Takie Tam w dzień, 
kiedy na rynku pojawia się jarmark świąteczny.
Pełno ozdób, pierników i wiele pięknych rzeczy związanych z nadchodzącymi Świętami.
Nasza wyprawa była nie bez powodu.
Dostałam zaproszenia na Wrocław Fashion Meeting, więc jak się nadarza okazja trzeba z niej korzystać. 
W tym przypadku nie zostałyśmy obojętne!
Kupiłyśmy bilety i zarezerwowałyśmy hotel już na piątek rano.
Weekend 22-23 listopada odbywały się targi i pokazy.
W piątek od rana na nogach, 
aby pozwiedzać i poszukać ciekawych miejsc!
Rozpakowałyśmy się razem z Paulą w hotelu i od razu na rynek.

//

Zestaw wybrany na wędrówki i spacery po mieście. 
Cebulka jak się patrzy.
Golf, długi sweter, płaszcz, szalik, duża torba na kilka drobiazgów i oczywiście wygodne buty!

//
B.










Coat Pretty Girl
Pants Mango
Scarf H&M
Bag Flora & Co
Boots H&M
Sweater F&F
Watch Top Secret
Jewlery H&M

CONVERSATION

45 komentarze:

  1. poznaje lisią kitę ;)

    Jarmark na Rynku najlepszy oddaje urok jak spadnie śnieg :) i można grzać się ciepłym grzańcem w dłoni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisia kita musi być. Dokłądnie grzane winko najlepsze!

      Usuń
  2. ładny zestaw i śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądałaś w tym Wrocławiu ;)
    ja byłam tam tylko przejazdem - swego czasu jeździłam do Nysy, we Wrocławiu zawsze się przesiadałam na autobus.
    jedyne co zwiedziłam, to dworzec i położone wokół niego uliczki.
    liczę, że kiedyś zajrzę tam na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja muszę się przyznać bez bicia, że jeszcze nigdy tam nie byłam :P A moje rodzinne miasto jest stosunkowo niedaleko... I sama sobie się dziwię czemu nigdy tam nie zawitałam :(
    PS. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja własnie teraz 1 razy i zapewne nie ostatni!

      Usuń
  5. Piękne miasto, piękna Ty.. idealne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem z Wrocławia. Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! podobają mi się takie neutralne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyglądasz. Fajnie zestawiłaś botki z extra płaszczykiem, który idealnie pasuje do Twojego typu urody. Karmelowa torebka też bardzo mi się podoba. Szkoda, że nie pokazałaś nam dokładnie sweterka... jest dość ciekawy.

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez nigdy nie byłam we Wrocławiu. Choć mam lekko ponad 200 km. Choć z moja orientacja nie polecam żadnych wycieczek ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wrocław mnie kusi, ale dojazd niestety jest ode mnie fatalny. Ładny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wrocław odwiedziłem tylko dwa razy w zyciu ... ładnie jest chociaż przeraża mnie taki nawał ludzi co się kręci ^^. Ładny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia :) i ta oświetlona ulica :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Only one word. Fantastic
    takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mogę doczekać się jarmarku w Gdańsku;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw świetny! A Wrocław uwielbiam - piękne miasto! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie i świątecznie już na rynku. Torbę masz cudowną, już od pewnego czasu marzy mi się taki worek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny płaszcz!
    Zazdroszczę Wam tego wypadu:).
    A tak w ogóle to ostatnio każdy Twój zestaw mi się bardzo podoba, zaczęłaś bardzo zgrabnie łączyć klasykę z ukochanym boho.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wrocław jest piękny (chętnie tam jeszcze wrócę) i widzę, że już chyba troszkę świąteczny :) Fajny płaszczyk :) Ja tam nie widzę "cebulki" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny płaszczyk i buty :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeeej nie byłam we Wrocławiu z 5 lat... pięknie tam jest i przepiękne zdjęcia! Świetne buty i płaszcz ;)
    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej ;))
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym pojechać do Wrocławia, jeszcze nigdy nie byłam.
    A Ty wyglądasz pięknie !

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje za odwiedziny oraz za komentarz. Świetna stylizacja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz! :) dawno nie byłam we Wrocławiu. Lisia kita jest super! :))

    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny płaszczyk :)
    http://byamelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wrocław piękny jest i cieszę się, że tutaj mieszkam! :)

    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie zdjęcia i stylizacja, fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Wrocław, mam nadzieje że kiedyś uda mi się tam zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak ja dawo w Wrocławiu nie byłam, muszę to zmienić. bosko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale pięknie kochana!! Ty wspaniała i miasto!

    OdpowiedzUsuń
  30. Miło zoabczyc, jak na tym blogu ładnie promujesz Wrocław. Wrocław to moje rodzinne miasto od pokoleń. Jeśli chcecie więcej stylizacji z Wrocławiem w tle to zapraszam: http://coco-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Uwielbiam takie miasta z historią!

      Usuń
  31. Dziękuję wszystkim za miłe słowa i zapraszam częściej!
    <3

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me