CRACK FASHION FESTIVAL


W ten weekend mogłam uczestniczyć w pierwszym małopolskim wydarzeniu Crack Fashion Festival.
Impreza odbywała się w Krakowie, gdzie akurat razem z Paulą z bloga MiTT spędzałyśmy week.
Kraków przyciąga mnie od dziecka i lubię tam powracać. 
pochodzić po starym rynku i wzdłuż Wisły. 
Na Plantach kupić słynnego krakowskiego precla, który smakuje idealnie. 

Świetna atmosfera panowała na całym CFF a ja znów mogłam porozmawiać z Maciejem Redo, którego poznałam dzień wcześniej.
Młody projektant z wielkimi ambicjami i pomysłami. Tym razem zaprezentował ubrania unisex.
W jego projektach dominował czerwień, biel i czerń.
Jarosława Ewerta poznałam na Wrocław Fashion Meeting dzięki Nabilowi, który przyjaźni się projektantem.
W oko od Ewerta wpadły mi czerwone rękawiczki, które musiałam przymierzyć, idealnie pasowały do czerwonej, skórzanej nerki.
Chętnie obejrzałabym projekty tych dwóch panów w tym roku na Fashion Week. 

Impreza odbyła się w ICE Kraków Congress Centre, 
która zaprezentowała prawie 100 polskich projektantów. 
Na wydarzeniu było można obejrzeć :
Maciej Redo, Jarosław Ewert, Dzky. by Maciek Sieradzki, Patryk Wojciechowski, Weronika Lipka, Bizuu, The Frock by Kaja Śródka, Sugarfree, Studio b3, HugBag, Unique, Ale., Jagoda Siejak, So Chic so Frreak i wiele innych projektów.  
Każda rzecz inna i dopracowana na ostatni guzik, 
jak tylko ktoś chciał mógł zostać nowym właścicielem projektów po wielkich promocjach w przystępnej cenie.

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. super te rękawiczki! idealnie pasują do Twojej nerki ;) fajna jest tez ta czapeczka z piórami, byłoby Ci w niej super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wydarzenie, szkoda, że nie mogłam przyjechać na niego

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta czapka z piórami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rękawiczki rewelacyjne! Nie dziwię się, że musiałaś je przymierzyć ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie, z chęcią bym się na takie coś wybrała :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na kolejną edycję bilety nie są drogie a zawsze można pozwiedzać Kraków

      Usuń
  6. Z całego serca zazdroszczę, bo marzy mi się absolutnie udział w takim evencie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Zazdroszczę Ci sama chciałabym uczestniczyć w czymś takim co do rzeczy - powalają na kolana. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/prezent-od-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wizyty na takim evencie, rzeczy które tu pokazałaś wyglądają po prostu super! Prawdziwa sztuka w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym się wybrała na taki event ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wydarzenie, chciałabym tam być :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszę możliwości udziału w takim wydarzeniu, bardzo lubie takie "kreatywne imprezy" :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne wydarzenie, szkoda że mnie nie było w kraju, może następnym razem wpadnę, w końcu do Krakowa nie mam tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Impreza warto bywac w takich miejscach bo Nie Tylko mozna tam kupic rzeczy od projektantow po atrakcyjnych cenach ale takze poznac projektantow I Stylistow osobiscie. To super okazja poznac innych blogerow I poczuc I doswiadczyc mody na wlasnej skorze. Ja bylam ostatnio na LFW a dzis na Live Stylist takze w Londynie. Super Imprezy, piekne przezycia! Warto chodzic Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Rękawiczki z frędzlami są spektakularne, choć ja już widzę jak mi się wkręcają w kółka :D Fajne wydarzenie! Ja się wybierałam wczoraj na Art&Fashion Festival w Poznaniu... Szkoda tylko, że nie zauważyłam, że skończył się wyjątkowo dzień wcześniej. Tyle z moich modowych przygód w ostatnim czasie ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me