GŁADKOŚĆ NÓG!

Wy jaki wolicie sposób depilacji. Ja szczerze używam każdego: maszynki jednorazowej, golarki oraz depilatora!
Wszystko zależy od czasu, ile go posiadam!
Jednak najlepszym rozwiązaniem jest depilator moim zdaniem.
Trochę jest przy tym bólu i zachodu, lecz czasochłonna depilacja przynosi swoje skutki. 
Mam spokój na ponad 3 tygodnie, jak nie dłużej.
Golarki używam na szybkie wyjścia, gdy zauważam na nogach jakąś niedoskonałość, 
a wiem, że będę paradować w spódniczce!
Maszynka jest najlepsza przy domowym spa w łazience!
Wtedy wiem, że nogi są gładkie lecz tylko na krótki czas. 

//
B.



CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Nie dla mnie elektryczna maszynka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na ten moment - maszynka jednorazowa. Szybko, a z "brzuszkiem" tak jest najwygodniej ;)

    www.bowlosmaswojglos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubię maszynki :))

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja maszynki jednorazowej :)
    nie wiem czemu ale boję sie depilatorów ;p hehhe :D
    swiatwedlugkaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam braun ale płaczę jeszcze zanim podnoszę do nogi :D
    Ściskam zęby, wyję .. nie, to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze następnym razem spróbuj rozwinąć trochę bardzej temat.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. depilator, daję radę ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Depilator to dla mnie zbyt bolesna sprawa :) najczęściej używam zwykłych maszynek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż posiadam depilator to nie mogę się do niego przekonać ;) Używam maszynki jednorazowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zazwyczaj używam jednorazowej maszynki jednak zastanawiam się nad zakupem dobrego depilatora

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa, bo w przeciwieństwie do depilatora nie ma takiego bólu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się boję depilatora ;) Jestem fanką depilacji laserowej, a kiedy potrzeba to maszynka jednorazowa :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me