MÓJ ULUBIONY ZAPACH!

MOSCHINO TOUJOURS GLAMOUR Damski zapach Moschino Toujours Glamour to klucz, który otwiera tajemne drzwi do wyjątkowego świata, w którym łączy się rzeczywistość z fantazją. Fascynująca kompozycja perfum Toujours Glamour jest żywym obrazem nowoczesnej kobiecości. Flakon w kształcie namiętnego serca w błyszczącej kombinacji srebrnego i fioletowego koloru, spodoba ci się już na pierwszy rzut oka dzięki swemu perfekcyjnemu, a przy tym zabawnemu designowi.
Górne tony zapachu Moschino Toujours Glamour otwierają się figlarnym fiołkiem, orientalnym kardamonem i dojrzałą porzeczką. W sercu skrywają się natomiast esencje doskonałych migdałów, delikatnego jaśminu i upojnej lilii. Interesujący koniec tworzony jest przez wyjątkowy benzoin, niebywały heliotrop i czyste, drogocenne piżmo.

//

VERSACE CRYSTAL NOIR Owocowo - orientalny charakter perfum oferuje magiczne przeżycie swojej właścicielce i ludziom w jej otoczeniu. Najpierw rozwija się podstawa perfum, która ma postać świeżych tonów i soczystej pomarańczy. Następnie ukazuje się serce perfum złożone z upojnej gardenii i omamiającej piwonii. Cała ta dopracowana i zmysłowa kompozycja rozwija się wzajemną grą leśnych ekstraktów. Luksusowa ambra w połączeniu z jedwabnym drzewem sandałowym z kroplą zmysłowego piżma wyczaruje ciepłe uczucie.

//


CALVIN KLEIN IN2U łączą w sobie kruchy świat kobiety i bezwzgledny świat mężczyzny. Calvin Klein IN2U to zapach przeznaczony dla kobiet, które żyją chwilą, nic nie planują i pozwalają się ponieść życiu. Podejmują spontaniczne decyzje, ciesząc się idącymi z nimi w parze niecodziennymi i radosnymi przeżyciami.

Perfumy skrywają w sobie połączenie cytrusowej bergamotki, gorzkiego grejpfruta, delikatnej, cukrowej orchidei oraz ciepłych nut drzew i wanilii.
//
LANVIN ECLAT D'ARPEGE to czarujący zapach stworzony specjalnie dla kobiet. Wspaniałe wzornictwo flakonu podkreśla wyjątkowość bukietu. Oszałamiający, słodki, radosny. Bądź taka i Ty dzięki perfumom Eclat D’Arpege. Naprawdę urocza esencja bzu z kwiatem brzoskwini w kombinacji ze świeżą nutą zielonej herbaty i czerwonej piwonii. To czysta radość życia. Pozwól oczarować się subtelnymi kwiatowymi tonami wiosny.


CONVERSATION

21 komentarze:

  1. Chciałabym poczuć ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, ładnie pachną :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam,ale chętnie bym poczuła. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/bielizna-od-zmysowa-kraina.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach Moschino wydaje się jakby stworzony dla mnie :) Muszę koniecznie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam CK IN2U :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych zapachów akurat nigdy nie próbowałam ale zdjęcia i opis zachęcają do nabycia :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post!!!
    Would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony zapach to Hypnose od Lancome:) Już dużo razy chciałam kupić CALVIN KLEIN IN2U, ale coś nie mogę się przekonać do tego zapachu, sama nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już go mam i mam. ! Moi faworycie! Chociaż brakuje jednego, którego jeszcze nie zakupołam Calvin Klein Euphoria

      Usuń
  9. nie wąchałam żadnego z tych zapachów, ale muszą być przepiękne ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Klimatyczne zdjecia ;)
    In2U mam i ja ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me