NAVY BLUE PRINTS.


Barwny i żywy folklor stał się inspiracją dla największych projektantów. W skrócie można powiedzieć, że styl etno to mieszanka wzorów i kolorów całego świata. Charakterystyczne jest łączenie stylów i motywów z odrębnych kultur.
Tutaj możemy łączyć wszystko – motywy kwiatowe, wzory geometryczne i zwierzęce. Należy eksperymentować z łączeniem kolorów, najlepiej dobierać kontrastujące ze sobą barwy.  Paleta kolorów jest bogata, począwszy od złota, poprzez beże, nasycone zielenie, filety bordo, czerwień, róż po odcienie srebra.
Punktem rozpoznawalnym stylu etno są długie, powłóczyste spódnice lub szerokie spodnie typu alladynki oraz liczna biżuteria. Dodatki muszą być duże i mocno zaakcentowane, np. duże pierścionki, czy szerokie naszyjniki.
Styl etno zauważalny jest latem, jednak przy odpowiednim przekształceniu można go nosić w innych porach roku.
fot. Sony Alfa 34 ( my sis)

Dress Dot. by K.
Boots H&M
Vest Katsumi
Bag nn

CONVERSATION

47 komentarze:

  1. Czy to ten czadowy futrzak, którego miałam okazję oglądać wczoraj?
    Jeśli tak, to z racji, iż wczoraj zapomniałam go pochwalić chwalę go dzisiaj, bo jest świetny!
    Choć kamizelkowy, to taki puchaty, że jesienią można się w niego z przyjemnością zawinąć!

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, ślicznie wyglądasz, kamizela rewelacja! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, najbardziej podobają mi się butki :))

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna tunika, kamizelkę już znam to nie chwalę bo już się zachwycałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że z taką lekkością łączysz wzory i faktury ubrań... Masz po prostu świetny styl i gust

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ślicznie!! Torebka prześliczna!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie stylizacje;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze gdy tu wchodzę jestem pod wrażeniem, że tak pięknie łączysz te ubrania i dodatkowo genialnie pasuje Ci ten styl <3 Widać, że czujesz się w tych stylizacjach jak ryba w wodzie :) Pozdrowionka :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość wygląda świetnie ale kamizelka jest najlepsza!)

    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ulubiony niebieski, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój ulubiony niebieski, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, a futrzane kamizelki to absolutny hit tego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Chętnie bym się tak ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw!! Podoba mi się połączenie futrzanej kamizelki z tą sukieneczką <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Futrzak do sukienki pasuje całkiem zgrabnie :) Zwłaszcza, że zgrywa się kolorystycznie. Śliczne masz botki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Botki fajne :) Jednak taka biżuteria to nie w moim stylu ;)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne botki,stylizacja super :)
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw, kolory zimne, ale przeze mnie bardzo lubiane, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me